مشاوران سیستم

✳️ پیش بینی بورس در هفته دوم شهریور

◻️ بازار سهام هفته قبل از فشار ناشی از فروش گسترده رهایی یافت و بخش کوچکی از افت های اخیر خود را جبران کرد. دستور سیاست‌گذار جهت حمایت از سهام شرکت‌های بزرگ و تزریق نقدینگی از سوی فعالان حقوقی در کنار ارزیابی‌های مثبت از کارنامه‌های شرکتها در ماه مرداد از عوامل عمده تغییر روند بازار و بهبود تقاضا تلقی می‌شوند.

پیش بینی بورس در هفته دوم شهریور

◻️ بازار سهام در این هفته فقط سه روز کاری دارد، برخی با توجه به اتفاقات هفته قبل اعتقاد دارند که روند هفته جاری ریزشی نیست.
◻️ حمایت حقوقی ها: بازار ساز با حقوقی ها برای مداخله توافق کرده و ظاهرا قرار است برای یک دوره یک هفته ای این روند ادامه داشته باشد.
◻️ رفتن فضای ترس و دلهره: گروهی دیگر اعتقاد دارند: فضای ترس و دلهره در بازار کمرنگ شده است. صف های خرید آخرین روز و خرید بالای حقیقی ها نشانه ای از فاصله گرفتن بازار از ذهنیت ریزشی است. به گفته این گروه در هفته کاری پیش رو ارزندگی سهم ها ملاکی برای صف خرید و فروش خواهد بود.
◻️ دلار و قیمت های جهانی: در هفته پیش رو ظاهرا معامله گران در حافظ نیم نگاهی به خیابان فردوسی هم دارند، آنان می گویند قیمت دلار و کالاها در بازار جهانی دو متغیر اثر گذار بر روند این هفته بازار هستند.
◻️ نقطه حساس بورس: اما گروهی دیگر هم اعتقاد دارند: به طور معمول زمانی که بازار به ثبات نسبی می‌رسد مجددا به کف قبلی (یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد) بازمی‌گردد. در صورتی که کف قبلی شاخص محکم تشخیص داده شود در روند بعدی یقینا با قدرت بیشتری حرکت خواهد داشت.

 

همشهری آنلاین