مشاوران سیستم

🔺جزئیات پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه امیرکبیر

◻️ پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در چارچوب ضوابط وزارت علوم درباره پذیرش استعدادهای درخشان و از بین فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد. دارا بودن معدل حداقل ۱۶ در مقطع کارشناسی، معدل حداقل ۱۷ ( بدون احتساب نمره پایان‌نامه) در مقطع کارشناسی ارشد و حداقل نمره ۱۸ پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد، یک مقاله معتبر علمی پژوهشی داخلی یا نمایه شده بین‌المللی که نام متقاضی بعد از حذف نام استاد راهنمای پایان‌نامه، نفر اول باشد، یک ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، رتبه اول تا سوم انفرادی یا اول گروهی در جشنواره‌های علمی معتبر بین‌المللی و رتبه اول تا پانزدهم نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور از جمله شرایط عمومی پذیرش در دوره دکتری دانشگاه امیرکبیر اعلام شده است.
◻️ همچنین متقاضیان ورود به دوره دکتری بدون‌ آزمون دانشگاه امیرکبیر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه با سایت اینترنتی این دانشگاه و دریافت پرینت فرم ثبت‌نام اینترنتی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. همچنین لازم است مدارک را فقط از طریق پست پیشتاز حدّاکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ به اداره استعدادهای درخشان و المپیادهای دانشگاه امیرکبیر تحویل دهند. کپی کارنامه و ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، تصویر صورتجلسه دفاعیه کارشناسی‌ ارشد با درج نمره پایان‌نامه و پرداخت مبلغ ۹۵۰ هزار ریال که همزمان با تکمیل پرونده در سامانه ثبت‌نام انجام خواهد شد، از مدارک لازم برای ثبت‌نام است.
◻️ اصل نامه پذیرش قطعی مقاله، گواهی رتبه اول تا سوم انفرادی و یا اول گروهی در جشنواره‌ها یا مسابقات معتبر علمی، گواهی ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، گواهی رتبه اول تا سوم رشته و یا گرایش در مقطع کارشناسی ارشد، گواهی کسب رتبه در المپیاد علمی دانشجویی کشور، کپی صفحه اول کتاب تألیفی یا ترجمه شده و کپی مدرک زبان از دیگر مدارک لازم است.

 

همشهری آنلاین