مشاوران سیستم

🗞 فصلنامه پژوهش‌های حسابرسی منتشر می‌شود

🔹 در پی اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران انتشار فصلنامه پژوهش‌های حسابرسی را آغاز می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، در اجرای بند (پ) ماده (2) اساسنامه و به منظور استفاده از ظرفیت علمی اعضای جامعه و فراهم آوردن زمینه و گسترش ارتباط بین حرفه و دانشگاه، ارتقای دانش تخصصی حسابداران رسمی و نشر یافته‌ها و نظریه‌های جدید در حوزه‌ی حسابرسی، از این پس فصلنامه‌ی پژوهش‌های حسابرسی به طور منظم منتشر می‌شود.
🔹 فصلنامه‌ی «پژوهش‌های حسابرسی» آماده‌ی دریافت مقالات تحقیقی اساتید و دانشجویان ارجمند مقطع تحصیلات تکمیلی می‌باشد. پژوهش‌های مبتنی بر مسائل و مشکلات در زمینه‌ی انواع حسابرسی و سایر خدمات اطمینان‌بخشی، آیین اخلاق و رفتار حسابداران رسمی در سطح ملی، و ارائه‌ی راهکار طرح و حل مسایل حرفه‌ای درصدر اولویت‌های این نشریه قرار دارد. علاوه بر آن، مسائل و چالش‌های حسابرسی در سطح بین‌المللی نیز از دیگر موضوعات مدنظر برای انتشار در فصلنامه‌ی پژوهش‌های حسابرسی است.
🔹 گفتنی است جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران درصدد اخذ مجوز علمی و پژوهشی برای نشریه‌ی جدید می‌باشد. کلیه‌ی علاقه‌مندان به ارسال مقاله می‌توانند مقالات خود را به پست الکترونیکی auditingresearch@iacpa.ir  ارسال فرمایند.
🔹 گفتنی است سردبیری فصلنامه را دکتر زهرا پورزمانی برعهده دارد و شورای نویسندگان آن متشکل از اساتید زیر است:
- دکتر محمدرضا پورابراهیمی - دکتر آزیتا جهانشاد - دکتر فریدون رهنمای‌رودپشتی - دکتر سیدحسین سجادی - دکتر محمداسماعیل فدایی‌نژاد - دکتر علیرضا فضل‌زاده - دکتر علی‌اکبر عرب‌مازار - دکتر حمیدرضا وکیلی‌فرد
🔹 برای آگاهی از ضوابط تدوین و ارسال مقاله و فرم تعهد رعایت اخلاق نشر و واگذاری حقوق نشر فصلنامه‌ی پژوهش‌های حسابرسی به فایل‌های پی دی اف پیوست مراجعه فرمایید.
فایل های پیوستی  

 

 

 

جامعه حسابداران رسمی ایران